23 Nisan 2014

SEAT LEON 1.2 TSI - 1.6 TDI

SEAT LEON 1.2 TSI - 1.6 TDI

Yeni Seat Leon: Yeniden Sevmeyi Öğrenin. Seat , Leon'u baştan sona yeniden tasarlamış ve yine iyi iş çıkarmış. Volkswagen'den tanıdığımız, TSI ve TDI motor seçenekleri ve DSG otomatik şanzıman görev yapıyor. Böylece konfor ve ekonominin yanında performansı da ön planda tutuyor. Kullanıcılarının bu araç hakkındaki düşüncelerini merak ediyorsanız aşağıda size çok faydalı olacak hem 1,2 TSI hem de 1,6 TDI yorumları bulabilirsiniz.

Yazar Yorumu:
1,2 TSI DSG Style:

Arabam 1,2 TSI DSG Style, gerçekten çok kullanışlı. Sürüş konforunu bir önceki aracımla karşılaştırınca harika diyebilirim. İlk aracım 1,3 dizel ve en dolu modeliydi, yanlış anlama olmasın diye marka ve modelini yazmıyorum. Aracımı 20.000 km'de satım ve aracın ortalama tüketimi 7 litre civarındaydı. Leon ile henüz fazla km yapmış değilim. 120 km'de şehir içinde 7,3 litre civarında ama çok fazla dur-kalk yaptığımı söylemeliyim. Bayram dolayısıyla uzun yolda yaklaşık olarak 1800 km yol yaptım. 900 km lik gidiş kısmında aracın göstergedeki yakıt ortalaması 5,4 lt/100 km yi gösterdi.Aynı zamanda yolculuğa başlamadan depoyu fulleyip ne kadar yaktığının sağlamasını yapma imkanım oldu. Yol bilgisayarının verdiği değerin doğru olduğunu gördüm. Geri dönüşte yol bilgisayarında yakıt ortalaması 5,2 lt/100km gösterdi. Aracım daha 3400 km de sanırım rodaj zamanını doldurduktan sonra ortalama yakıt tüketimi biraz daha düşecektir. Bu arada ortalama hızım 100-120 km arası idi. Gidiş esnasında azda olsa 140-150 bastım. Aracın ortalama tüketiminin 6 litre civarında olduğunu söylemişlerdi, tutacak gibi görünüyor...

Yorumun devamını okumak için lütfen tıklayın...
Bütün otomobil yorumlarımızı okumak için lütfen tıklayın...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aracın 4 kapılısını bugün test ettim. Süspansiyon çok sert ve darbe emilimi çok kötü. Mevcut 2007 model peugeot 207 aracım daha konforlu diyebilirim. 2hafta önce golf test etmiştim. Konfor anlamında arada çok fark var. 1.6 dizel otomatik araç ilk kalkışlarda zorlanıyor gibi geldi. Bunların dışında güzel araç.