30 Mart 2013

Yeni Peugeot 301

Peogeot 301

“Dışı güçlü, içi cömert. Peugeot’nun yeni sedanı, markanın deneyiminden ve uzmanlığından sonuna kadar yararlanıyor. Çok yönlü özellikleri sayesinde her alanda üstünlük kuruyor. Yeni Peugeot 301 şehir içi ve şehir dışı kullanımlarda ortaya koyduğu dikkat çekici sürüş dinamikleriyle farklı koşullara en iyi şekilde ayak uyduruyor. Yeni Peugeot 301, tarz yaratan çizgileri ve modern donanımını, bir aile otomobilinin iç mekan genişliği ile bir araya getiriyor. Yeni Peugeot 301, birbirinden güzel özellikleriyle, aklınız ve duygularınız arasında kalmanıza izin vermeden seçim yapmanızı kolaylaştırıyor.” Denilmiş broşüründe. Fakat asıl önemli olan kullananların ne düşündüğü…

Yazar Yorumu: Merhaba. 301 HDi Active alalı 20 gün oldu. Araçtan genel olarak memnunum. Artısını, eksisini detaylı olarak analiz etme şansım oldu.

Aslında iç tasarımı cam düğmeleri hariç benim hoşuma gitti. Sade ve gözü yormuyor. Fazla elektronik aksam olmaması ilerisi için bakım maliyeti açsından faydalı olabilir. 301’de sunulan 1,6 HDi motor 92 bg ve 230 Nm tork sunuyor. 1090 kg ağırlığındaki bir otomobil için yüksek değerler. Zaten 0-100 km/sa süresi 11,2 sn olması da bunu kanıtlıyor. Şu anki en önemli eksik aracın henüz bir çarpışma testine tabi olmamış olması. Aracın hafifliği (1090 kg) bende bir miktar şüphe uyandırıyor ama artıları eksilerinden daha ağır bastı.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

buğu sorununu kitapçığı okuyup gerekeni yapınca 15 sn çözersiniz

Adsız dedi ki...

teşekkürler...

Adsız dedi ki...

301 kullanıcısıyım arabamdan memnunum ama arabamda eksikler var herhalde kartel muhafaza koruyucuyu kimse olmadığını dikkat etmedi bu önemli bir eksik ve motor kaput yalıtımı kapı eşikleri bence bunlar önemli eksikler ve bunlar en ful modelde eksik ne yazıkki

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun ..paylaşım için..

musa Somuncu dedi ki...

Ben bu aracı alalı üç ay kadar bir zaman oldu fiyatina gore sunduğu konfor iyi derecede ancak önemli olduğunu düşündüğüm eksiklerin başında sileceklerde fasılalı konumunda iken sure ayarinin olmaması sıkinti yaratıyor. Emniyet kemerlerinden yükseklik ayarinin bulunmaması başka bir eksigidir. Kaputu actigimizda kaput üzerinde yalitim için keçe ve fitil monte etmek için yerlerinin yapildigi halde keçe ve ön tarafa fitil konulmadigini farkettim. Ayrıca önemli olduğunu düşündüğüm veya benim ayarlayamadigim bir diğer konu da muzzik çalar üzerindeki ses açma kapama düğmeleri, ile frekans ayarlama düğmesi yer değiştirmelidir. Muzik sesini gizli olarak yukseltmek/azaltmak için +-dugmelerine basmak eziyetli ve zaman alici oluyor. Bunun yerine radyo frekans ayar düğmesi ses ayar düğmesi olmaliydi.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yeni 301 aldım ama hala işlemlerden dolayı bayide geçen beni aradı bayi dediki aracın ön kaput kilidi yok fabrikadan böyle geliyo isterseniz biz takalım dediler ben de tamam dedim gerçekten bu araçlar fabrikadan kaput kilidi olmadanmı geliyo yardımcı olun lütfen

Adsız dedi ki...

bende 1,2 acsess var sonderece memnunum ancak müzik calar kontak kapalı olduguzaman çalışmıyor.kapı kollarında aydınlatma yok .rds cok kötü radyodan keyis almıyorsunz radya istasyon kayıt yaptıgınız numaralar ışıksız gece iç aydınlatma açmanız gerek. seri bir arac 6,fitesi istiyor bence. isteyen araçinin araya bilir 535,435,5242 bahadır

Adsız dedi ki...

ben aldım çok memnunum kaput kilidi olmayan arkadaş hiç bir araç servisten eksiği var sen al denmez sn diyecektin o zaman kilidi olan araç satan bayiye bakayım diye ben alınca turkiyenin bir çok şehrinden fiyat aldım çok fark oluyor tavsiyem her yerden fiyat alın ben ankarada oturuyorum aracı erzurumdan aldım 2 500 tl fiyat düştü

Unknown dedi ki...

ben aldım çok memnunum tavsiye edilecek kadar konfor ve yakıt tüketimi var alacak arkadaşlar baka bildiği kadar değişik illlere baksınben aynı renk aynı model aynı marka aracı 2500 tl daha ucuza buldum ankarada oturduğum halde erzm dan aldım 170 tl mazot yaktı gelince

Unknown dedi ki...

Ben 3 gunluk kiraladim inanin ha albea ya bindim ha 301e. motoru saglam o kadar baska birsey yok oda cok yakiyo dizel 1.6si lastik sesi iceride arac yolda ruzgarla resmen savasiyo ve salliyo surekli. Tavsiyem pejoya yakismamis klasmanda bi arac.

Unknown dedi ki...

110 kmyi geçinceye kadar her şey normaldi. Şimdi tırlar da 110 km yapıyor sollamak için bastığınızda kendi rüzgarınızla arabayı an meselesi yol tutuş sıfır motor çok güçlü toyota da bile yok bu motor.