23 Nisan 2014

HYUNDAI İ30 1.6 CRDI

HYUNDAI İ30 1.6 CRDI

Oldukça yüksek donanımlı, üstün güvenlik özelliklerine sahip ve performansı da çok yüksek. Hyundai bu araçla özellikle VW Golf egemenliğindeki segmenti ısıtmayı başardı. Sonuç olarak kağıt üzerinde çok başarılı duran Hyundai i30'un kullanıcısının gözündeki durumunu aşağıdaki yorumdan okuyabilirsiniz.

Yazar Yorumu: Merhaba arkadaşlar İnternette pek çok ortamda yazılan yorumları inceledim ve kararımı vererek ben de altı ay önce 1.6 crdi elite düz vites i30 aldım. Almadan önce neredeyse bütün markaları araştırdım. Kullanıcılarına i30 nasıl bir araçtır diye danıştım ve Hyundai i30 test sürüşü de yaptım. Sonuçta almaya karar verdim. 6 aydır kullanıyorum ve çok ama çok memnunum.

i30'dan memnun olmamın en önemli nedeni i30'un donanımı. Arabada yok yok ve bütün aksamı kusursuz çalışıyor. Araba ile hem yazın hem de kışın yol yaptım. Konfor, sessizlik, yol tutuş, ıslak ve kuru yoldaki hakimiyet gerçekten çok iyi. Kendi sınıfında i30 yol tutuş olarak harika, ayrıca 128 beygir motoruyla performansı da çok çok iyi. Bu fiyat aralığında başka bir otomobilde bu kadar üstünlüğü bir arada bulamadım. Belki üzerine 20.000 ekleyerek başka markalarda bulunabilir ama bu fiyata rakipsiz...

Yorumun devamını okumak için lütfen tıklayın...
Bütün otomobil yorumlarımızı okumak için lütfen tıklayın...

Hiç yorum yok: