23 Nisan 2014

MITSUBISHI ASX 1.6 INVITE

MITSUBISHI ASX 1.6 INVITE KULLANICI YORUMU

Uygun fiyatlı orta sınıf SUV deneyimi için en iyi seçeneklerden biri olan Mitsubishi ASX hepimiz tarafından çok iyi bilinmiyor. Sonuçta "Alırsam elimde kalır mı? İkinci elde sorun yaşar mıyım?" gibi sorularla boğuşmaktan aracı almaya cesaret edemiyoruz. Kullanıcıları ise bizden çok farklı düşünüyor.

Yazar Yorumu: Ben bu aracı yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve kesinlikle çok memnunum. Standart donanımındaki ekstralar beklentilerin ötesinde. Far sensörü, yağmur sensörü ve bir sürü özellik ile(aldığımdan bu güne elimi fara ve sileceğe değmedim desem yeridir) her şeyi sade ve bir o kadar da kullanışlı. Olması gereken her şey olması gereken yerde. Bazı Kore araçları gibi cicili bicili görüntü yok bu arabada, oldukça sade ve basit, ama onlardan daha kullanışlı olduğu kesin.

Model takıntılı değilim ve bu 20. arabamdır ama bu bir gerçeği değiştirmez Japon ve uzak doğu farkı. Siyah ve beyaz farkı kadar net. Bizim insanımızın anlamsız bir araç alım stratejisi var. Bizim insanımız kokpitte süsü seviyor. (yani servislerin en kolay arıza verdiği ve para kazandığı şeyler) Normalde bu tip araçların emsali Korelilere göre daha pahalı olması gerekirken bizde tersi oluyor. Mitsubishi'nin pazara girme taktiği olsa gerek. Yine bu taktik icabı olduğunu düşünüyorum, rakipleri kadar reklam yapmıyorlar. Bu yüzden de satış rakamları çok yüksek değil diye düşünüyorum.

Yorumun devamını okumak için lütfen tıklayın...
Bütün otomobil yorumlarımızı okumak için lütfen tıklayın...

Hiç yorum yok: