23 Nisan 2014

RENAULT CAPTUR 1.5 DCI ICON

RENAULT CAPTUR 1.5 DCI ICON

Evet o yolda görüp de önündeki amblemden Renault olduğunu anladığınız ama Clio'mu yoksa başka bir şey mi olduğunu çözemediğiniz ve hayran kaldığınız araç. Bunu bana en az 4 kişi söyledi şimdiye kadar. Dışarıdan çok çekici görünen bu yaratık içeriden nasıl hissettiriyor bilmek ister misiniz?

Yazar Yorumu: Yaklaşık 3 hafta kadar önce Captur 1.5 DCI touch fildişi renkli modeli aldım. Bundan önce 2008 Clio dizel kullanıyordum. Benim için sınıf atlamak gibi bir şey oldu. Araç yolda çok dikkat çekiyor. Herkes dönüp bakıyor ve yol veriyor.

Binicisi olarak baktığımda forumlarda bazı arkadaşların yorumlarını okuyunca sadece yazmış olmak için yazdıklarını anlıyorum. Araç Clio'ya göre biraz daha geniş ve kesinlikle daha havadar. Bagajı küçük gibi görünebilir ama alttaki platformu alınca genişliyor. Ayrıca koltuklar ileri-geri kaydırılbiliyor. Böylece yolcular rahat etsin isterseniz koltuklar geriye, bagaj ihtiyacı varsa koltuklar öne kaydırılarak alanı akıllıca kullanmış oluyorsunuz. Sürücü pozisyonu yüksek olduğu için görüş açısı çok iyi...

Yorumun devamını okumak için lütfen tıklayın...
Bütün otomobil yorumlarımızı okumak için lütfen tıklayın...

Hiç yorum yok: